úterý 9. března 2010

Stává se Vám někdy, že máte strašnou chuť psát, víte o čem a víte jak by to asi mělo vypadat, tak zasednete k počítači................. a nic, sedíte koukáte na prázdnou stránku a Vaše slovní zásoba se zmenšila na "no, že, tak atd." Po půl hodinovém přemýšlení, zjístíte, že jste zapomněli i to o čem budete psát. S rezignací odejdete od počítače, nebo v horším případě Vás tlačí čas a odejít musíte. Jen co zaklapnou dveře, máte plnou hlavu myšlenek, nápadu a slovních spojení za které by se nestyděl žádný špičkový spisovatel, jenže co teď? po ruce není ani tuška ani papír natož kompl a i když si slibujete, že si to budete pamatovat za chvíli ani nevíte, že Vás něco napadlo.
Mě se to stává často, bohužel má paměť je opravdu karasí, dokáži vymyslet opravdová díla:), a taky je dokáži do pár vteřin zapomenout = Čistím si zuby ( k počítači to mám asi 10 kroků ), najednou je to tu famozní myšlenka a další, další, už se mi v hlavě formuleje příběch, doběhnu plná nadšení k počítači a nic, zbyli jen ubohé ústřižky, které ani nedávají smysl. A jelikož jsem se rozhodla, že na svou hlavu nebudu spoléhat, mám po celém bytě a ve všech taškách bločky a tužky (doufám, že píšící), teď už jen budu čekat až to příjde a ono to příjde :))

4 komentáře:

  1. Hele, já to mám taky tak:D..ale i když mám u sebe bloček a tužku, tak to má stejnej účinek jako klávesnice:D..nehledě na to, že na klávesnici píšeš rychleji než na papír (teda aspoň já:)..Zkus si ty myšlenkový pochody nahrávat:)..

    OdpovědětVymazat
  2. no to by bylo taky zajimavy:) treba v hodine nebo tak :)

    OdpovědětVymazat
  3. nahravani je fajn, jen se ti nebude chtit to prepisovat :)))

    OdpovědětVymazat