pondělí 22. března 2010

potřebuji coach

Před měsícem jsem se rozhodla shodit pár kil, šla jsem na to tenkrát bojovně a to přes sport, což mě vydrželo tak týden a pak se mé odhodlání vytratilo bůhví kam. Podruhé mě nakopla váha u babičky, když mi ukázala o tři kila více než jsem si myslela, že mám, nutno podotknout, že jsem odjížděla o kilo lehčí, byla jsem na sebe opravdu pyšná, bohužel mi to vydrželo jen chvíli, dnes mi zrcadlo ukazuje břicho a v něm kopačák, leckterý ne znalec mě pustí v MHD sednout, no vysvětlovat, že opravdu nejsem těhotná je nad mé síly.
A to každý den opravdu začínám podstivě, zdravě se nasnídám a možná ještě nasvačím, oběd už je horší a večeře úplná katastrofa. V práci jsem schopná zbouchat balení sušenek a čokoládu a to prosím pracuji v zelenině. Když jsem u své nejlepší kamarádky jsem schopná sníst dvě porce jídla (nechápu proč musí tak dobře vařit a proč musí říkat přidej si) a na závěr sladkost, kterou jsem přinesla jejímu ročnímu synovi. A to nemluvím o tom jak moje stravování vypadá doma:(, opravdu nechápu čím to je, ale má výdrž stojí za starou bačkoru a jestli okamžitě nezměním přístup, nevejdu se do letního oblečení, do dveří a výtah bude hlásit přetížení a to už není sranda

1 komentář:

  1. ty seš fakt prdlá Kačuli :-DD aspon vidím že v tom nejsem sama ,taky mi ty syrovátka vydržej jen do oběda :-DDD

    OdpovědětVymazat