čtvrtek 11. března 2010

http://lookbook.nu

Zjišťuji, že jsem takový nováček na internetu, ne že bych ho neměla už nějaký ten pátek, ale pořád jsem se zdráhala opustit českou doménu (asi ze strachu, že bych poznala jak špatně umím anglicky), jelikož mám pár oblíbených blogů chtěla jsem zjistit, o čet to vlastně píší,moje první zastávka byla LOOKBOOK, o kterém jsem už na pár blozích četla, ale až dnes jsem se rozhoupala k tomu tuto stránku navštívit (jo ta angličtina není zase tak strašná :)), stránka je plná módy a je velmi inspirativní, bohužel abyste se na tuto stránku mohli za registrovat a podělit se o Váš styl, musíte mít pozvání od stávajícího člena (aspoň tak jsem to pochopila), další věc (ta mě nepřekvapila, bohužel), že je stránka plná vyhublých dívek a chlapců, nenašla jsem tam jedinou ženu, která by měla jakékoliv tvary, chápu, většina oblečení je tvořena pro tyto typy postav.
Ženu s velikostí nad 38, jsem tam žádnou nenašla, což mě mrzí, nevím jestli máme takový strach ukázat, že i my jsme krásné, a umíme se originálně obléknout, i když chápu, že si na sebe nemůžeme vzít to co štíhlé dívky, kterým sluší téměř všechno, pro nás to je přece jen dlouhé brouzdání po obchodech, hodinová zkoušení a následná zklamaní, když v tom co se nám líbí vypadáme naprosto příšerně :), naše oblečení se tedy úplně odlišuje od toho co nosí štíhlejší jedinci, ale neznamená to, že je horší nebo nudnější, stačí jen chtít, ale hlavně milovat samu sebe.



Crystal Renn si prošla, anorexií aby splnila modelingové normy, když ji to málem zabilo, vrátila se do původní váhy a stala se z ní nejznámější modelka nadměrných velikostí........


Monica Bellucci patří mezi nejvíce sexy ženy světa, díky své ženské postavě, je idolem mnoha mužů.










1 komentář: