neděle 14. března 2010

Módní přehlídka - Vaňkovka

Vaňkovka tento měsíc oslavuje 5 let od založení, při této příležitosti pro návštěvníky uspořádala módní přehlídku a já na ni nemohla chybět. Ráno jsem vstala o půl 6, s opuchlýma očima jsem se vykodrcala ven na šalinu a upalovala na sedmou do práce, tam mě čekalo kromě obsluhování zákazníků a doplňování zboží, umývání výloh. Kolem jedné kdy mám padla jsem byla úplně špinavá s umaštěnou hlavou, špinavým obličejem a úplně vyšťavená. Pěšky jsem si to tradovala k Olympii, kde jsem nastoupila na autobus směr Brno, když jsem přijela, Vaňkovka už byla dost plná, ale naštěstí jsem chytila luxusní místo v první řadě ( záhy jsem zjistila, že tak luxusní není protože jsem seděla naproti světel, což poznáte z nafocených fotek), kolem mě sedělo plno načančaných žen a dívek a já jsem se mezi nimi cítila jak bezdomovec.

"Show" začala. Nachystala jsem si foťák abych mohla cvaknout pár snímků, jenže můj fotoaparát má svou hlavu a rozhodl se, že bude mít plnou paměť, no nebyl čas ztrácet čas a já děkovala bohu za mobil s obstojným foťákem.

Přehlídka trvala asi hodinu a představili se zde obchody, které v galerii najdeme, nejvýraznějším trendem byli podkolenky, které na sobě měli jak muži, tak ženy. Mě nejvíce zaujala kolekce z obchodu PEEK CLOPPENBURG (je zde více značek) a bot (na boty jsem fakt uchyl,tak že i většina fotek jsou jen boty). Triumph uvedl svoji kolekci stahovacího prádla, všem doporučuji, během chvilky zmizí bříško, zpevní se zadeček a stehna a dekolt se zvýrazní o pár čísel.

Vaňkovka své přehlídky okořeňuje tanečními vystoupeními a z modelů dělá "herce", tentokrát se jim to až tak nepovedlo i přesto, že tam byli zajímavé kousky, čekala jsem od toho více, hudba se mi zdála stejná jako minulé roky a taneční vystoupení byla sice roztomilá, ale chyběl v tom náboj, všichni vypadali jako by to trénovali jednou a to pár minut před vystoupením, místama jsem se až nudila. Pokud tam někdo z Vás byl, ráda si přečtu i Váš názor:













2 komentáře:

  1. krasne fotky nohou....skoda,ze jsem nebyl:)by co fotit urco

    OdpovědětVymazat
  2. njn jen by to chtelo lepsihi fotografa nez jsem ja:)

    OdpovědětVymazat