středa 31. března 2010

Co se stalo v minulých dnech

Nedávno jsem na ulici viděla dvě slečny, jedna byla dlouhovlasá blondýnka a druhá opálená a tmavovlasá. Co mě na nich zaujalo? Samozřejmě jejich oblečení, obě na sobě měli naprosto to samé, a to jest - bílá sukýnka, tmavé punčocháče, vysoké boty a černou bundu. S úsměvem jsem si vzpomněla na dobu,kdy jsem byla v jejich v letech a s ostatními spolužačkami jsme se domlouvali co si vezmeme druhý den do školy na sebe. Myslím, že se nám nikdy nepodařilo vypadat jako dvojčata. Když byla v plánu sukně tak si ji vzali dvě holky nanejvýš tři. Vždy zvítězila naše pohodlnost, chuť být jiný, možná i originální.
Proto jsem měla hroznou chuť se zeptat, proč? Proč by někdo chtěl vypadat úplně stejně jako ten druhý?

Velikonoce jsou už za dveřmi a jako každý rok, tak i letos Vaňkovka vyzdobila svůj interiér Velikonočními prvky, na každém rohu jsou malovaná vajíčka, slepice, či pomlázky. Velmi se mi líbí kombinace s logy tamnějších obchodů.













Žádné komentáře:

Okomentovat