sobota 10. dubna 2010

Proč muži ovlivňují naší módu

Včera jsem po dlouhé době potkala moji kamarádku a řeknu Vám, že jsem ji málem nepoznala, z ženy která vesměs nosí podpatky, chodí v šatech a v růžové se stala žena, v teniskách, volných kalhotách s rozkrokem ke kolenům, a kšiltovkou na hlavě. Nemusela jsem se ji ani ptát co zapříčinilo tuto změnu, odpověď přišla během pár minut a to doslova, její nový objev. Když jsem je viděla tak pohromadě neubránila jsem se úsměvu, kdybyste je postavili do plné místnosti lidí, každého na jiný konec, poznali byste, že patří k sobě. Po příchodu domů jsem se neubránila myšlence "jak se měnil můj šatník za dob mojích bývalých", zjištěná fakta mě neuspokojila, na dně skříně jsem našla triko z podivuhodným obrazcem, které jsem nosila za dob Pepi a kšiltovky z dob Libora. Otázkou ale je proč to děláme? Snažíme se sice partnery přizpůsobit k oku i duchu svému, ale evidentně jim to jde lépe.

Žádné komentáře:

Okomentovat