pondělí 12. dubna 2010

Když není zbytí, nebo ať žije domácí kosmetika?


Jako téměř každá žena miluji kosmetické vychytávky, za kosmetiku jsem schopná utratit polovinu výplaty a nebude mě to ani mrzet, ale jsou některé přípravky z ledničky, které bych za přípravky v kelímku nevyměnila.
Vlasy- Používám sice šampón, ale kondicionér jsem na hlavě neměla ani nepamatuji, místo toho si vlasy oplachuji medovou vodou ( lžička medu + půl litru vody) nebo smíchávám vinný či jablečný ocet s vodou. Moje vlasy jsou pevnější a lesklejší než byli před tím.
Obličej- miluji masky, zkouším nové a nové produkty jak z ledničky, tak z obchodu. Většinou si kupuji jednorázové masky, doma si aspoň jednou týdně udělám masku z ledničky, nejčastěji medovou (lžička medu, bílek, lžíce hladké mouky), ale když jsem líná tak si otevřu zakysanou smetanu :)). Každé ráno si obličej čistím mlékem, pokud ho máme.
Tělo - V jednom časopise jsem četla úžasný recept na domácí peeling ze zrnkové kávy a olivového oleje, od té doby jsem si v drogerii nekoupila žádný přípravek s obrušujícími částečkami. Máte ale své velké nevýhody - "Miláčku můžeš mi prosím tě vysvětlit, z čeho si mám udělat ranní kafe"?, " Ten olivovej olej nedojíme.", "Vždycky, když potřebuji vajíčko, tak tu žádný není, můžeš mi vysvětlit co s nima děláš?"...........................

Naučila jsem se jednu dobrou věc a to, že když ti dojde nějaký přípravek nahraď ho jiným.
Když mi došla pěna na holení půjčila jsem si příteluv kondicionér. Místo krému na obličej používám dětský olejíček, nebo přírodní bambucké máslo ( to používám na všechno:)) )

Používáte taky nějakou domácí kosmetickou vychytávku?

Žádné komentáře:

Okomentovat