pátek 16. dubna 2010

hala bala, nebo ne?

Od té doby co píšu blog, více přemyšlím o tom co nosím. Když si obléknu to co mi příjde pod ruku a nestarám se o to zda mi to sluší nebo ne, zjišťuji, že pak nějak ztrácím seběvědomí, ba dokonce se cítím v oblečení nepříjmě i když je na nošení povětšínou pohodlné. Naopak, když si dám záležet na tom co si obléknu, cítím se úplně jinak, sexy, sebevědomě. Někde jsem četla,že to co nosíte se odráží na vašem přístupu k okolí, u mě to poslední dobou platí dvojnásobně:).

Takhle jsem šla včera do práce, mezí můj nejoblibenější kousek patří zelený kabat od GANT.

At work
IN THIS OUTFIT:
  • At Work
  • Img_0112.jpg
  • Img_0121[1].jpg
  • Green Coat
  • Img_0119[1].jpg
  • School Skirt
  • plus 1 more items

2 komentáře:

  1. ja myslim,ze starání se o oblečení je jakýmsi přirozenym dopadem,kdyz si clovek zalozi blog..
    vidim to i na sobe..porad bych si potrebovala neco kupovat,abych mohla vytvaret novy outfity,apod...

    OdpovědětVymazat
  2. jsem rada ze v tom nejsem sama, uz jsem mela strach se magorim :)

    OdpovědětVymazat