sobota 20. února 2010

Tak šel čas

Je až neuvěřitelné kolik "módních" kreací prošlo mim životě.
S nostalgií vzpomínám na dětská léta, kdy 90% mého šatníku ušila má máma, hlavně, když se podívám na své Vánoční ubrusy z nichž jsem kdysi udělané košile:)).
Ve škole nastalo trochu nudné a jednotvárné období, bojkotovala jsem máminu dílnu a vesměs nosila to samé (už na sebe nikdy nevezmu lacláče, tento kousek oblečení, provázel můj šatník velmi dlouho:)) )
Na střední jsem měla tolik stylů, kolik jsem měla kluků:). Pamatuji si jak jsem chodila v mikině na zip a pod níž jsem měla jen podprsenku, ještě že jsem byla tak uvědomělá a nerozepla si nebo nedej bože nesundala, taky jste mě mohli vidět v mikinách ve stylu heavy metal jež jsem si půjčovala od svého přítele na nich byly povětšinou vyobrazeny nahé ženy no vypadalo to na mě dosti zvláštně, to jsem doplnila síťovaným tričkem a rukavicemi, na nohy nazula glady, a ve vlasech jsem si nechala udělat dred, nemůžu uvěřit že takto vymóděna jsme někam šla:). A pak se to přehouplo na hnědou barvu, dřevěné ozdoby a volné haleny a do nebe volala pease, mno květinové dítě jako vyšité, také mě nadchl rock styl nebo elegance, prostě mega miš maš.
Dnes se snažím kombinovat všechno s citem, inspiruji se trochu minulostí a trochu přítomností. Za pár let se možná zase ohlédnu zpět a řeknu si, že to co jsem nosila byla hrůza, ale doufám, že to tak nebude :))

Žádné komentáře:

Okomentovat