čtvrtek 18. února 2010

Když jsem zjistila, že letos budou "in" copy, zajásala jsem:) no řeknu Vám naposledy jsem měla vlasy zapletené hodně dávno, asi v době kdy jsem měla dlouhé vlasy ( jo to jsem si tenkrát pohrála, kde jsou ty časy).
Opravdu jsem měla hroznou chuť si nějaký ten cop zpléct abych aspoň věděla jak to bude vypadat - na fotkách to na mě působilo neuvěřitelně sexy a zároveň rozpustile. Jen že v mém případě to spíš vypadalo jako na sletu čarodějnic, hm asi to bude tím, že teď mé vlasy končí kdesi u ramen a po zapletiní z nich trčí sestříhané trsy pramenů.
Tak aspoň malá ukázka pro Vás s dlouhými vlasy.

2 komentáře:

  1. Taky jsem to zkoušela..takovej ten cop, co nosí Mandlička v Ordinačce..ale mám na to moc sestříhaný vlasy :(..Ale až mi dorostou, tak budu kočka :D

    OdpovědětVymazat
  2. jo to si taky rikam ze az me dorostou:)

    OdpovědětVymazat