středa 24. února 2010

Adiós Brno

Mám opravdu úžasného přítele, kterého miluji nadevše a dala bych za něj úplně vše, ale protože už nějaký ten pátek žijeme spolu (respektive rok a půl) a málo kdy trávíme dny odděleně, tak u nás doma začíná být trochu dusno a jelikož mě tento týden od soboty začínají prázdniny, rozhodla jsem se odjet do Prahy (aspoň na týden), v předsíni mám vytáhlou tašku, která zatím zeje prázdnotou (ach jo, jak já nesnáším balení), z mé skříně se na mě koukají všemožná trička, kalhoty, sukně, sem tam se najde nějaká ponožka (asi bych si tam měla uklidit), jediné co mě trochu zachraňuje bylo úterní nakupování (viz dole).

O hodinu později: Kosmetika je zabalena (mohla bych si otevřít obchod), volala babička že teta se mnou chce jít na nákupy a tím je vyřešen i problém s tím "co na sebe". :))), aspoň nebudu mít těžkou tašku. Jediné co zbývá je koupit lístek a pak Adiós Amigos.






Žádné komentáře:

Okomentovat