středa 18. dubna 2012

Super čistič

Tento přípravek se do mých rukou dostal cca před dvěma roky a od té doby jej nic nepřekonalo, ačkoli sem tam zkouším, zda přece jen na trhu není něco lepšího, no jak už jsem řekla, tak není. A co že to je za zázrak? Jmenuje se úplně jednoduše "Jemný čistící krém 1" (od Mary Kay).
Jeho konzistence je hustá jako krém, pleť úžasně promastí a vyčistí, po smytí je nádherně hladká, rozzářená a bez suchých šupinek, ale jeho největší bonus spočívá v tom, že mě zbavil vyrážek na obličeji, a zmírnil červené žilky. Přípravek stojí 495,- Kč a vydrží až půl roku. Mary Kay má tyto základní řady tři a to pro již zmíněnou suchou až citlivou pleť, normální a smíšenou a mastnou pleť.

8 komentářů:

  1. Milá Wini,
    o Mary Kay jsem vždycky slyšela samou chválu i poodobné postřehy - že to zmizí pupínky, vyrážky apod...

    Ale nedávno jsem zase někde četla, že MK používá hodně kyselin a chemie, tak teď si vyber, že:-)?

    Dokud ale funguje, tak není co řešit:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Je pravda,že tohle jsem neslyšela :(, taky mám totiž ráda BIO.............. nejlépe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Říkal tady někdo BIO...? :-)
      Mary Kay si moc pochvaluje kamarádka. Prý ji naučili pěkně se líčit a tak. A další známá byla hotová z jejich gelu proti celulitidě.
      Sama jsem zatím nic nezkoušela, takže plkám jen zprostředkované postřehy :-)

      Vymazat
    2. Fakt ten gel by se mi hodil :))))), kdyby si náhodou věděla jak se jmenuje napiš mi to prosím sem :)) diky. no ještě, když se vrátím k těm pupímkům, tak ten jejich gelík na to je taky neuvěřitelně super, pupínky do druhého dne mizí ani nevíš jak :)

      Vymazat
  3. Wini je možné, aby to byl tenhle? http://www.marykay.cz/pripravky.php?kat=77&p=359 ... ono je to tak dva roky zpět, co sme se o tom bavily, tak já že jestli mezitím nezavedli nějaké změny.

    A fakt mizí do druhého dne? No sakryš co to teda do té tuby namíchali dobrého? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to nevím ale, je to síla, jako když je to fakt hrozny tak to zmirní, ale nejsou to boje jak s jinými prostředky posílám odkaz :))

      http://www.marykay.cz/pripravky.php?kat=111&p=510

      Vymazat
  4. Áaa, dvě kosmetické maniačky si vyměňují rady...:-D

    OdpovědětVymazat