pondělí 16. dubna 2012

Letmé vzpomínky

Tak už měsíc držím očistnou kůru, kdy jím (nebo spíš nejím), takové věci, který by člověk za normálních okolností asi jen tak nepozřel. No což to mi až tak nevadí, tedy až na to, že se mlsně dívám na přítele, který do sebe futruje mléčnou milku, maminčiny buchty nebo řízek zatímco já popíjím mladý ječmen. Proto jsem se rozhodla si ty poslední dva týdny zpříjemnit alespoň malou vzpomínkou na tyto delikatesy :)

9 komentářů:

  1. Ten poslední obrázek je provokace... mohla bych si ho dát na plochu místo obrázku krajinky, co tam mám teď a dívat se na něho pořád... POŘÁD...! Slint... :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Předpokládám, že ta očistná kůra je dobrovolná. Na jak dlouho jí máš naplánovanou a čemu všemu se vyhýbáš? Či naopak, kterou potravinu vyhledáváš. Už si zpozorovala nějaký rozdíl?

    Já mám na obrazovce běžně jídlo (dezerty) a skoro stoprocentní pravidelností se mi o jídle i zdá. Každý den. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Rozhodla jsem se dobrovolne, protoze moje telo tak nejak prestalo fungovat, jak by melo......
    Shrnu to do bodů .))))))
    1. Ano změny jsem zpozorovala, hlavně ty o které mi šlo ´= zlepšení stavu kůže (celulitida :D, zrychlenější metabolismus, lepší spánek, přestala jsem mít chut na nezdrave jídlo, dokáži sníst menší porce a jsem najezená a jako bonus mám dole 5 cm v pase, a 3 na bocích (ale uvidíme jak to s tímto dopadne až se vrátím k normálnější stravě)
    2. NEJÍM - "cukry", žádné maso kromě rybího, kuřecího a krůtího, mléko a mléčné výrobky, éčka (nebo snažím se jich vyvarovat, pšenici ( takže nejím skoro žádné pečivo)
    3. JÍM - BIO slunečnicový chléb, ovoce, zelenina, brambory, kulatozrná rýže, nezahuštěné zeleninové polevky, všechny druhy kasí, ořechy, kozí sýr nebo ovčí a sojové mléko, tofu, apod.
    3 den začínám teplou vodou s citronem, poté ještě si dám sklenici mladého ječmene s vodou, nasleduje kartácova masaz ( nasucho), koupel nebo sprcha dle casu (velké detoxikační účinky má ovocny ocet do koupele), následuje vydatná snídaně ( ja se snažím si dát tu kaší, s ořechy a ovocem, když nestíhám, tak chléb s necim viz. 2, denně se snažím cvičit (nejlépe joga, tanec, plavání....), hodinu před obědem si dávám detoxikační čaj se zázvorem, po obědě by měla být procházka ale tu nestíhám, půl hodiny před večeří znovu detoxikační čaj se zázvorem, večeře je kolem 18 hod, poté bývají různé druhy koupelí a spánek cca v 10 hod
    - jo a ještě nesmím alkohol a cigarety.

    Jinak každý den bývá jiný, třeba včera jsem byla jen na ovocných šťávách, ale pokud byste chtěli můžu sem začít psát různé druhy a typy na očisty + fázi na každý den. Můžeme začít sobotou, protože je nejlepší na zahájení detoxikace. :))

    Nechám to na Vás :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak něco z toho co píšeš se snažán dodržovat průběžně po celý rok. Ale s menším či větším zápalem a výdrží. Když jsem se soustředila na detox, tak se jednalo o krátkodobé úseky (týden a pod.)
      Řídíš se nějakou knihou, návody na internetu, radou odborníka?
      No, jsou potraviny, kterých bych neměla problém se vzdát a moc je nejim ani normálně. U jiných (jogurty) by to byl problém. :-/
      Vlažnou vodu s citrónem, jablečným octem nebo odstátou vodu z francouzského jílu taky piju. Rozhodně to prospívá zažívání.

      A jestli máš chuť, tak se rozhodně poděl o zážitky a rady! Určitě si je přečtu.

      Vymazat
    2. Různě, z knih, internetu, od přátel různě .)

      Vymazat
  4. Wini, klobouk dolů před Tebou. To zní sice trochu krutě, ale zase hodně výživně a zdravě:-)
    Co Tě přimělo k takové změně jídelníčku?
    Budeš tak zdravá, že nás tu všechny přežiješ:-). A fotky jsou opravdu delikátní, radši se už na ně dívat nebudu:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. prestalo mi fungovat telo tak jak by melo, citila jsem se unavena, mela jsem pocit ze mam v tele smetiste, zhorsila se mi celulitida, mela jsem kruhy pod ocima............ No hruza vypadala jsem jako smrt :))

      Vymazat
  5. Milá Wini,
    ty mě vždycky něčím dokážeš tak poškádlit! ;-) Tentokrát jsi mi navodila nejen vzpomínky, ale i velké chutě "na koláček".
    Gratuluju k pevné vůli a smekám hučku. Já bych bez větrníka a kremrole nepřežila ani jeden týden (den) ;-)
    Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat