pátek 11. června 2010

nemódní móda

Miluji módu a velmi mi záleží na tom jak vypadám, ale někdy mám dny, kdy mi to je úplně jedno, nejčastěji tyto stavy mám, když jdu do práce (většinou do zeleniny). Třeba dnes jsem na sobě měla černé špinavé tenisky, bílé ponožky, leginy a dlouhé triko a takto vymóděna jsem šla Brnem, což by "možná" nebylo tak strašné kdybych na zpáteční cestě to triko měla čisté, jenže to bych nebyla já abych ho neměla celé špinavé od jahod. Neříkám, že mi to nevadilo, ale naštěstí hlásek v mé hlavě, který mi říkal, že vypadám jako idiot byl slabý.

I love fashion and me very much depends on how I look, but sometimes I have days when I do not care, most states have these when I go to work (usually vegetables). Maybe today I wore a dirty black sneakers, white socks, leggings and a long shirt and so I went vymóděná Brno, which would "maybe" not so bad if the return trip it was a clean shirt, but it would not let him I had the whole from dirty dishes. I'm not saying I would not mind, but thankfully the voice in my head that told me I look like an idiot was weak.



Další mých modrých kreací :)



Kraťásky v jiném podání, tak trochu crazy :)

Žádné komentáře:

Okomentovat