středa 26. května 2010

Mikymauzoleum

Nevím, kde bych začala, napadají mně jen unylá slova jako užasne, bombastické, absolutně super.............Přesně takoví byl koncert Jaromíra Nohavici. Pro mě to je a vždy byl velký umělec což dokázal i na Brněnském koncertě. Naplnil celou halu Vodova a i přes velké dusno a nepohodlné židle jsem si to maximálně užila. Známé songy prokládal měně známými nebo "virtuoskami", které rozesmávali celou halu, a když zazněli moje oblíbené Jeřabiny (Karel Kryl), stoupli mi slzy do očí. Pro mě je Jaromír Nohavica pán umělec.

Yesterday I was at the concert the famous Czech artist Mr Nohavica. His songs get caught in each heart, all fun. They are full of life and the life. For me it is a master artist.





Z tohohle trička jsem absolutně nadšená (děkuji Terunce), zezadu je po celé délce děrované a ze předu jednoduché s velkým výstřihem.

I am excited about this t-shirt. Simply cut back with a porous it si absolutly cool :))







Žádné komentáře:

Okomentovat