pondělí 20. září 2010

Fashion

Po dlouhé době jsme zhlédla "fashion", zrovna tam vysílali New York fashion week. Naprosto mě dostali dvě přehlídky a já nemohla jinak než se s Vámi o ně podělit :)
Zajímalo by mě zda Vás něco ze zimní kolekce na tento rok zaujalo a co?

1. Ruffian
- zamilovala jsem si jeho lesklé halenky, černé punčochy, kabáty, áčkové sukně, hodně černé barvy jak lesklé tak matné a hlavně okořeněná jednoduchost



2. Tonny Ward
- miluju dlouhé snové šaty a tyhle jsou jak z pohádkové říše> O malé mořské víle, chytré horákyni, o lesních žiňkách= fantastické

1 komentář:

  1. kabatky na prvnim videu jsou super,nektery vic a jiny min...celkovy dojem kazily modelky..prisly mi jako 13tky co se uci chodit v pruvanu...des.A druhe video?saty super a nektere i prenositelne na "normalni" zensky a tudiz nositelne:)

    OdpovědětVymazat